10.000,- fra Strømmen Storsenter til BumbleBees!

«For ellevte året på rad deler Strømmen Storsenter ut sitt kulturfond til 18 lokale aktører på Nedre Romerike. For senterledelsen er dette en gledens dag og et av årets store høydepunkter: – Det er fantastisk for oss å kunne gi noe tilbake til lokalmiljøet. Ekstra gøy er det å høre at bidragene virkelig kommer til nytte, sier Hanne Ratvik Berger, juryleder for kulturfondet.»

Bingsfoss Bumble Bees søkte og fikk napp!

Foto: Geir Egil Skog

Nå blir det nye drakter til de som ikke har! Og vi kan glede oss til flere flotte opptredener av Bumble Bees!

Fra Strømmen Storsenters sider:

«Kveldens kanskje to mest fornøyde bidragsmottakere er Jenny og Mathilda fra Bingsfoss Sportsklubb. De driver med cheerleading på Sørumsand skole, og forteller at 10.000 kroner bidrar til at deres hverdag som cheerleadere blir noe enklere: – Nå kan vi kjøpe drakter til de som ikke har egne. Det fine da er at vi slipper å låne av hverandre, sier de to storsjarmørene, og legger til at cheerleading er kjempegøy!»

Les mer hos Strømmen Storsenter: http://www.strommenstorsenter.no/aktiviteter-og-nyheter/nyheter/kulturfondet-utdeling/

Kjenner du noen som har lyst å være med i Bingsfoss Bumble Bees?